Politica de retur

PENTRU A RETURNA PRODUSE VĂ RUGĂM SĂ URMAȚI PAȘII DE MAI JOS:

1. Citiți termenii și condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele;
2. Trimiteți un mail în care să anunțați intenția de retur a unui produs pe adresa: contact@ledlife.ro și așteptați să fiți contactat. Veți primi răspuns la solicitare în maxim 24 ore lucrătoare, alături de pași clari și expliciți de retur;
3. Dacă primiți confirmarea că îndepliniți condițiile de retur vă rugăm să trimiteți produsele prin intermediul unei firme de curierat, fară ramburs, la adresa indicată de colegii noștri în răspuns;
4. Notați pe scrisoarea de transport (AWB) mențiunea că produsul este pentru retur. Coletele despre care nu am fost inștiințați că au fost trimise și cele cu taxa de ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu vor fi recepționate!
5. După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate veți fi contactat privind desfășurarea și finalizarea procedurii de retur.

TERMENI ȘI CONDIȚII DE RETUR

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termenul legal de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intra în posesia fizica a produsului.
În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de dumneavoastră, consumatorul.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, cu ambalajul original intact, cu toate accesoriile, cu toate ambalajele intacte, fară urme de fizice (lovituri, zgârieturi, îndoituri, etc).

În cazul produselor cu soft de operare este obligatorie resetarea produsului la setările de fabrica.
Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării ASC RETAIL SRL de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor, după stabilirea de comun acord a modalitații de restituire sau conform procedurilor legale.

EXCEPȚII:

Excepțiile privind dreptul de retur (nu se acceptă returul) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):
1. Licențe software (din această categorie fac parte și produsele ce dețin sisteme preinstalate)
2. Consumabile (acumulatori, baterii, conectori date, conectori alimentare, cablu, alimentatoare, surse de alimentare)
3. Produse care nu se află în ambalajul original intact sau care nu sunt însotite de toate accesoriile originale.
4. Produse care nu se află în termenul de 14 zile calendaristice de retur.
5. Produse și sisteme personalizate, de tip comanda specială, aduse în stoc în urma unei comenzi ferme și cu efectuarea plății în avans. 

DE REȚINUT!

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), cu acordul dumneavoastră, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnari repetate).
Vă rugăm să verificați integritatea fizica a coletelor în momentul în care le primiți, în prezența curierului și să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Pentru orice sesizări și reclamații vă rugăm să ne contactați la adresa: contact@ledlife.ro

Shopping Cart